Sol

Idag har solen tittat fram igen de tycker jag om :-)
Känner mig piggare idag så jag har bestämt mig för att köra mina arbetspass i helgen. Känns skönt att ha något att göra, blir less av att bara vara hemma!
Idag har man varit iväg till Malin och fikat som man inte har sett på ett tag :-) De var skoj! Oj vad småbarn kan ha energi, hennes son hittade på massa hyss medans jag var där!
Har hjälpt nya ägaren med klor och päls på Nizze! Så skönt att han trivs och mår bra på det nya stället :-)
Nu ska jag ta fram färg och pänslar, se om man kan göra en fin tavla kanske!

/Desirée


Kommentarer
Postat av: Gun

Hejsan. Kul att du skaffat en Blogg. Fin Huvudbild :-)

Hoppas du känner dig piggare nu och orkar ta nya tag igen / Gunsan

2010-04-08 @ 17:50:29
URL: http://gun62.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0