Utflykt

De var en supermysig dag igår :-)
Hjärtat kom och hämtade mig och Siri runt lunchtid så åkte vi och köpte varsin sallad som vi tog med oss.
Första stoppet blev nere vid fiskelägret i Ljugarn, där vi promenerade i solen och Siri lekte glatt med bollen. Planerna var att ta det första doppet i år men det får vänta någon vecka tills det är varmare :-)
Något som var tråkigt va att salladerna smakade konstigt, var nog något fel på skinkan. Men men det är sånt som händer, bättre lycka nästa gång :-)
 Bilen åkte vidare till stranden där vi gick en promenad, nu längtar man till sommaren så man kan bada och sola. Jag gick ner och kände på vattnet det var inte så kallt :-)
Vi stannade vid ett mysigt café och åt varsin bakelse (mums)
Satt på uteserveringen, det var vindstilla och solen värmde!
Nästa stopp blev Grogarnsberget, jag har aldrig var där innan. vilken otroligt fin utsikt det var! Det blev en smal grusväg ner för berget via kusten för att ta oss till stora vägen. De var jättefint!     
Jag tycker det är mysigt att åka bil och uppleva saker!
När vi kom hem blev det nachos, vin och en film av Stephen King, Tommyknockers!  

/Desirée


Kommentarer
Postat av: lovisa

VA MYSIGT!

2010-04-04 @ 14:13:23
URL: http://lekislovisan.blogg.se/
Postat av: Keena

Vilken mysig utflykt! Och vilken superfin blogg!

//Mamma

2010-04-06 @ 08:18:49
URL: http://vitatorpet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0