Fredag!

Igår ringde klockan tidigt, 05,30 då var det dax att koka lite gröt och göra sig klar för att gå iväg till jobbet.
Förmiddagen blev rätt lungt, försökte läsa min bok när tid fanns!
Efter lunch blev det en timmes promenad, skönt att röra på sig. Hittade ett regnställ på sporthuset, vet inte om jag ska köpa det eller leta vidare, bra att ha när jag är ute så ofta...


Åh vad söt mitt underbara hjärta var igår!
 Han kom förbi med en supergod kebbabrulle från Tigris, den mättade bra!
Men om två veckor är det stopp, kan inte fortsätta att gå upp i denna takt...Tror jag ska börja äta mycket sallad i höst och är jag sugen på massa gott blir det morötter, gurka och dipp!


/Desirée



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0