Sol, bad, jobb och massa annat!

I lördags hade jag en underbar dag tillsammans med mitt hjärta. Vi packade in oss i bilen oxh for iväg på Ica Maxi, jag köpte mig en sallad och sen vidare ut till Gnisvärd. Solade, badade och bara njöt av min lediga dag. Blev en glass på vägen hem den satt fint i magen!

När jag kom hem passade jag på att bara ta det lungt och sen gå en sväng med Siri.
Cyklade över till min kärlek när fotbollen var klar. Blev en kort men mysig kväll.


Igår ringde klockan tidigt, åt frukost tillsammans med Malin på balkongen och sen iväg till arbetet 07-22.
Blev en riktigt bra dag i det fina vädret...Vandrade en sväng i Botaniska trädgården och i Almedalen. Nu är det fullt med folk och Almedalsveckan 2010 har börjat.
Efter jobbet promenerade jag hem med Siri och cyklade iväg till hjärtat, mysigt att ses en stund innan jag skulle hem och sova.

Idag vaknade jag tidigt typiskt när Malin inte är hemma och jag har möjlighet att sova ut.
Blir lite pyssel här hemma, åh vad skoj att tvätta och diska! Ska hinna med att jogga en sväng oxå.
Sen funderar jag på hänga med Jenny ner till Almedalen innan jobbmötet...



/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0