Måndag!

Vaknade tidigt i morse av att jag hade ont i nacken, så det har blivit heat lotion och vetekudden idag.
Tagit det lungt på förmiddagen och sen varit på personal möte...
Ikväll har jag och hjärtat varit hos Svärmor på middag, vi fick köttfärspaj med sparris och ris.
Tog ett varmt bad för att mjuka upp kroppen, de var väldigt skönt och avslappnande.
Blev en kortare men mysig kvällspromenad med alla hundar och hjärtat i regnet...

Jag har världens snällaste kille :-) 
Han körde mig till affären och hem efter promenaden så jag slapp cykla i regnet!

Nu sitter man och lyssnar på regndropparna som smattrar på taket.


Ska göra mig klar för att bädda ner mig!



/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0