Lördagsmys!

Igår kväll låg jag och hjärtat nerbäddade i soffan och såg the stand, dock inte hela för den är lite över 6 timmar lång.
Våra planer var först att gå ut och äta men det är roligare när vi båda har ork och känner oss frisk.
Blev pizza på Byssan, jag valde en Diablo den gick att äta men var inte min smak...
Jag har världens bästa hjärta!!


Film tips




Baserad på Stephen Kings omfångsrika roman om kampen mellan det goda och onda på jorden. Civilisationen är på väg att gå under i en snabbt dödlig superinfluensa och endast några få överlever. Dessa dras genom mystiska drömmar åt två olika håll, några till Frizonen, andra till ett samhälle där ondskan styr. Den avgörande striden är nära...




/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0