Åh vilken dag!

Vilken toppen dag allt har gått superbra! 
Som jag skrev tidigare skulle jag på intervjuv idag, dom hade hittat igen min ansökan på bageriet som jag lämnade in för ett halvår sedan... Det gick bra, synd bara att det inte var över hela sommaren...Men sen var det lite knasiga tider som kroppen inte kommer att orka med. 
Men som tur är har man det man gör i sommar!
Har varit på första besöket hos en ny brukare känndes kanon... Spännande med intro redan nästa vecka, hoppas att det fungerar :-) 

Nu är målningen klar.
Vad tycker ni?







/Desiree



 


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Härligt tjejen! Snygg tavla! Ha en go kväll...Kramen

2010-04-22 @ 21:03:17
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0