Fantastisk helg!

Har haft en fantastisk helg tillsammans med mitt hjärta!

I fredags åkte blev det en mysig filmkväll med nachos :-)

När jag vaknade i lördags smög jag upp för att inte väcka hjärtat och tog en cykeltur med Siri.

Sen åt vi nybakta scones, bacon och ägg till frukost som jag hade fixat.

Vi packade in hund och badkläder i bilen och åkte iväg till stranden. Det blev sommarens första dopp i havet, en härlig dag med mycket sol.

Hjärtat släppte av mig hemma och jag tog en långpromenad med Siri, skönt att röra på sig :-)

Sen blev det en lung och skön kväll med hockey, film och mys!

 

Idag ringde klockan 05.20 då var det dax att göra sig klar för att cykla iväg till jobbet.

Har gått superbra, första dagen själv :-)

Tränat pärk med tjejerna, det är skoj men lite svårt ibland!

Sett hockey och ätit tillsammans med hjärtat blev Mc donald´s, sista onyttiga på 6 veckor! Hoppas vi klarar det :-)



/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0