Ozzy

Kommer att sakna dig otroligt mycket!


Fick ett tråkigt besked av familjen nu när jag vaknade, de är dags för vår älskade Ozzy att få somna in i kväll.
Han har så ont!
Han opererades för ett tag sedan och har gått på mediciner men blir inte bättre.
Provsvaren dom fick igår visar på att han har cancer i hela kroppen.

Finns så många roliga minnen :-)
Du var alltid med mig på Forslunda gymnasiet när jag hade hundvård.
Du har alltid varit full av energi och bus när jag varit uppe hos mor i Umeå och hälsat på...

Tufft att inte vara uppe i Umeå och säga hejdå...
Kommer att kännas tomt i sommar när vi kommer upp och hälsar på, ingen som hoppar och stutsar på en.
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan!



/Desirée










Kommentarer
Postat av: Sofia Huuki

Vad tråkigt! Det värsta beslutet man måste fatta som djurägare. Men jag är övertygad om att han får det bra dit han kommer. Slippa sin sjuka kropp. Hälsa Keena.

2010-05-26 @ 14:37:43
Postat av: emma

Huvva!

Beklagar verkligen!

2010-05-26 @ 16:35:08
URL: http://ratemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0