Onsdag!

Idag vaknade jag av att de knackade på dörren 8,30...
De visade sig att de var ingen huvudsäkringen hos mig som hade gått.
Hela Gotland var utan ström!
Denna gång var det inget oväder som drog förbi... Vad var det som hände igentligen?

Tog en cykeltur till Jenny!
Vi satt och drack kallt kaffe i solen på hennes balkong när jag hör hur det slog i högtalarna.
Yes!! Strömmen var tillbaka!
Blev riktigt gott kaffe sen :-)
Höll henne sällskap när hon skulle fixa lite!

Tog en långpromenad i skogen när jag kom hem och gjorde ordentlig lunch innan jag somnade.
Nu känner jag mig pigg och utvilad.

Dax att göra sig i ordning :-)
Äta go middag och mysa med mitt hjärta, världens bästa!


/Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0