Söndag/Måndag

Missat och blogga nu några dagar pga att jag har varit väldigt trött på kvällarna, har blivit förkyld och sovit dåligt på nätterna.

I söndags var jag hos en kompis och fikade, väldigt trevligt att kunna sitta ute på hennes balkong igen.
 Senare på eftermiddagen var jag och hjärtat ute och åkte bil, blev en tur till Själsö. Promenerade längs med havet och hörde fåglarna kvittra :-) 
Sen blev det att bada i poolen och basta innan vi åkte hem o bäddade ner oss med varsin pizza, tända ljus och en bra film! Supermysigt!!  

Måndag var det arbete som gällde, 8.00-14.30 och 21.30-23.00 men det gick väldigt segt mådde inget vidare, feber och hosta som inte är så omtyckt. Fick in en annan tjej idag så jag kan vara hemma och bli frisk.
När jag slutade på eftermiddagen blev det en promenad med Siri och sen iväg till hjärtat och badda ner sig i soffan och se innebandy. Vi var och såg när Endre slog Iksu i fredags i Södervärnshallen så det blev att se gårdagens match på tv som spelades i Gammliahallen i Umeå igår :-) Iksu-tjejerna är ju bäst!


/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0