Underbart!

Haft en helt underbar dag!
Jag är så glad.
När jag klev av blev det morgon kaffe hos en kompis medans jag inväntade min hund som var på vifft :-)
Sen cyklade jag hem och fixade lite, bjöd mitt fantastiska hjärta på lunch!
Det blev pasta med bacon med citronpeppar, mums.
Blev överraskad, hjärtat hade med sig en dator som han har suttit och grejat med hela gårdagen!!!
 Härligt med en ny som fungerar klokt utan massa virus!
Nu ska jag bara lära mig hur windows 7 funkar och msn 2011 :-) 

Nyss hem kommen efter att ha kört ett baspass på spinningen, tog det väldigt lungt för att jag känner att jag har nått i kroppen som inte riktigt vill bryta ut.

Nu ska jag göra mig klar för en promenad ner till hjärtat som är hos svärmor. Blir nog en fika, ett varmt bad och en långpromenad.

Längtar otroligt mycket till helgen, nu är det bokat och klart!


/Desirée





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0